---

 
 
Jag är förkyld. IGEN. Det är tredje gången sen det nya året började. Som tur är så är jag inte lika hängig som jag var senast, då var jag sjuk i en hel vecka. Jag ska förmodligen gå tillbaka till jobbet redan imorgon, som tur är.

Förutom att jag är lite snorig så mår jag psykiskt så oerhört bra, blir fortfarande paff varje gång jag inser att jag faktiskt mår så bra. Jag har gjort det under en lång tid och wow, det känns bara så fint. Med ett långt förflutet av psykisk ohälsa då jag oftast mått "dåligt" eller på sin höjd "sådär" så är det sjukt att säga "jag har mått riktigt bra i ett halvår".

På tal om att må bra, så ska jag sätta mig ner och planera lite hur jag vill blogga i framtiden, för jag VILL ju göra det. Jag har fått in andra rutiner men bloggandet har tyvärr hamnat åt sidan. Så vi kör igång nu igen, eller hur? 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback