Hur går det med allt?

Nej men hej! Jäklar vad veckorna går i full fart när man jobbar heltid och även dagtid. Så skönt att slippa jobba kvällar och helger, så skönt så att det finns typ inte. Är allt bra med er? Jag saknar att blogga. Jag måste komma på något bra system för hur jag kan planera inlägg, ta bilder till de osv. när jag inte jobbar, så att jag kan fylla bloggen så som jag vill. Känns skönt att inte ha någon press att jag måste blogga varje dag nu iallafall, jag håller fortfarande på att vänja mig vid det nya jobbet. Två veckor har gått nu och det känns så bra.
 
Vad händer annars i livet? Jag har precis läst boken Food Pharmacy och jag har blivit frälst. Har den här veckan frossat i råa grönsaker, gurkmeja och vegetariskt. Jag hoppas verkligen att jag kan fortsätta dra ner på rött kött, mjölkprodukter, gluten osv. och bara äta det ibland. Känner inte att jag vill sluta helt med något i matväg, utan vill bara försöka äta allra mest utav sjyst mat helt enkelt. 

Hur skönt är det inte med helg snart?! Är så pepp. Hoppas att ni är det med. <3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback